tirsdag 14. juni 2011

Skattejakt og kosekurv

På søndag var jeg og min lille familie en tur på Hvalstrand. Strandturer for meg er også en liten skattejakt for det finnes faktisk så utrolig mye fint man kan ta med seg hjem. Denne gangen ble det med en del drivved hjem. Naturlig drivved er så vakkert. Når barken har falt av og fargen falmet etter en lang reise på havet.



Rundt surret jeg med hamptråd. Jeg elsker disse teksturene mot hverandre. Kombinert med litt strikk og sink ble dette ett nydelig stilleben.




Sånn ellers i kveld har jeg laget meg en liten kosekurv.








Puter, hekleteppe og drivved. Pent å se på og utrolig koselig. 








Ønsker dere alle en god kveld, nå skal jeg bake.

Love
Kine

2 kommentarer:

  1. Koselig med drivved! :) Nå har jeg endelig fått til å følge deg, var noe galt som skjedde sist jeg prøvde. Håper alt står bra til?

    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Så koselig at du er innom!!ja, drivved er koselig;) Alt står bra til her! Og hos dere da?
    Klem Kine:)

    SvarSlett