fredag 10. juni 2011

Soverommet vårt

Soverommet vårt har jeg ikke lagt ut bilder av fra før. Rommet er ikke helt gjennomført min stil så det er mye jeg vil gjøre og forandre. Her om kvelden fikk jeg ryddet bort noe, og satt inn andre ting. Resultatet er mye bedre, men langt fra slik soverommet mitt ser ut i hodet mitt. 



Senga vår er 180 cm bred så her har vi god plass. Senere vil jeg kjøpe en mindre seng for hvis man uansett kun bruker halve plassen, så kan man like så gjerne ha bedre gulvplass og. 
Når vi fikk sengen var den svart, men jeg malte den hvit med metallmaling og patinerte den. 



ELSK bokstavene min hang i stuen, men de passet aldri helt inn der med den cremhvite tonen deres. For litt siden flyttet jeg de inn hit og her hører de uten tvil hjemme!


Puter fra Riviera Maison, IKEA og hjemmesydd. Sengesettet og sengeteppet er fra Kid interiør.



























Her ser du tapeten som vi har på den ene veggen på soverommet. Nattbordet er fra IKEA, lysholderne ble kjøpt på Moodies i Asker. 





Nattbordet mitt var avlastningsbord i stuen for litt siden. Nå er det blitt mitt nattbord og det er jeg veldig fornøyd med. Bordet er egentlig en krakk fra IKEA som jeg har beiset med "drivved".

























På den andre veggen står det skap. 


1 kommentar: