søndag 19. juni 2011

Utdrikningslagskake

Denne kaken lagde jeg til en god venninne av meg sitt udrikningslag. 
 


































Inni kaken er det sjokoladekake med sjokolademousse-fyll. Mer jentete enn det får man det vel ikke! Kaken er trukket i marsipan og jeg har laget putemønster og satt på hvite perler. 





































Draperingen i svart på sidene og det svarte området foran på kaken er laget av sjokoladepasta. Smeltet sjokolade + sirup + ligge i kjøleskapet over natten = sjokoladepasta.
Rosene er marsipan som jeg har laget med en rose-utstikker. Deretter har jeg drysset spisbart gullglitter på dem.























Pumpsen er laget av marsipan.

























Ha en fin kveld dere.

Klem fra Kine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar