torsdag 18. august 2011

jeg drømmer...


Da er sommeren over og hverdagen har startet igjen. Jeg håper dere alle har hatt en deilig sommer med avslapping, sol, fuglekvitring og ikke mins god mat og god kaffe.

Jeg kan sitte timevis å se på vakre kaker på nettet. Her er noen vakre kaker jeg vil dele med dere som ligger i egen mappe på pcen min som heter kaker jeg drømmer om å lage.

babyshower kake



Elsker denne kaken, enkel og nydelig




Denne vakre kaken er laget av Bijoux Doux Specialty Cakes, elsker fargene.



De tre kakene under er laget av Bonnie Gordon cakes. 






   Makkies cakes:




The cake girls: Enkelt og stilrent.

Noen flere bryllupskaker:





Er de ikke fine?
Å som jeg LIKER!

Kine

4 kommentarer:

  1. Hadde jeg fått servert en av de kakene så tror jeg ikke at jeg hadde klart å spise de :p Syns du er fantastisk flink allerede jeg, Kine!

    Og; gratulerer så masse med dagen i dag ♥

    SvarSlett
  2. Å den kaka som er tre firkanter oppå hverandre, den enkle med to blomster. Fantastisk stilig!!

    SvarSlett
  3. Så var det fire firkanter og tre blomster ;)

    SvarSlett
  4. hei. lurer på hvor er det mann kan bestille sånne kaker.
    hjelp plz

    SvarSlett