tirsdag 24. mai 2011

Sukkerbrød

Om en uke skal jeg lage kake til en av de beste jentene jeg vet om , vakre niesen min. 
Jeg pleier alltid å lage kaken på forhånd og fryse ned. Sukkerbrødet har jeg farget med rosa gelefarge fra Wilton. Som fyll skal jeg lage to lag med bringebærmousse.



 Resultat:























Denne oppskriften er min favoritt til sukkerbrød. Høye og luftige.
Hvis du vil teste den ut så finner du den her.


Også tilslutt må jeg vise dere de nye materialene jeg fikk i posten i dag. Nå har jeg lenge savnet en smoother. Denne bruker man til å gni på kaken etter du har lagt på lokket for å få den jevn! Den andre er en roseutstikker som gjør rosemodelleringen mye enklere. 
































LOVE

2 kommentarer:

  1. Så gøy, er det Celine som skal få;) du er så flink, og gleder meg masse til å se tårnet ditt 13.8;) ha en fin dag! Savner deg

    SvarSlett
  2. Jepp, Celine som skal få:):) Gøy å gjøre det litt ekstra jentete til henne;) Takk, og jeg gleder meg SÅNN til å lage det!! Blir sååå gøy!!

    SvarSlett